Snart ska jag blogga...

hej, jag kommer blogga snart kanske inte mer idag bara för att min data har blivit helt cp så a kanske ska ta o
låna brosans bärbar för han har köpt en ny data en apple så a :P men jag är iaf nöjd med mina julklappar o den bästa var nog att jag ska va modell för en dag oså då får jag oxå ett makeup kit som är värt 465 kr elr nått :P men just nu så myser jag i min UVGK one pice ;) längtar tills 28april för då äre pop explodtion(?) med eric på annexet :) men jag skriver lite med miranda oså ;) o idag så har jag fixa acrylnaglar i stinsen :D det är dyrt men snyggt.. men skriver mer här i veckan för ja jag skriver iaf innan nyår :)

Puss <33

(orkar inte ha non bild)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0