Ska försöka hinna med en ny design i helgen..

Hejhej!!

Jag ska försöka hinna med att göra en ny design eftersom jag gör headern i mobilen
för jag har ett speciell app som man kan göra olika headers oså ;)
Men jag ska försöka fixa designen först sen så börjar jag o bloggar så
början utav nästa vecka så kommer jag nog börja blogga här igen
för vi har julavlutning på måndags kväll för att vi slipper sluta senare i skolan ;)
Lite sorligt ändå eftersom detta e sista julterminen i Södervik o i grundskolan
eftersom nästa år blire gymnasiet o troligt vis Väsby nya eftersom det kmr va
mitt första hands val, men ska ta o gå o lägga mig e sjukt trött har varit inne i
stan hela dan först med klassen i gamla stan sen julklapps handel m mamma
o mormor men kan berätta mer sen..!

Puss o god natt <33


Kanske blir denna nästa header kommetera om ni gillar den elr inte ;) <3


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0