Jullov sen igår :D

Hejhej här sitter jag hemma hos mormor o morfar o ska gå o lägga mig snart för ska gå upp vid 9 imrn fast jag har jullov för att jag o mormor ska åka t Nacka Forum, jag har velat åka dit jätte länge nu men det har aldrig blivit av..men vi hade avslutning igår på kvällen oså gick jag med i fakeltåget :) riktigt mysigt med snö o allt ;) så man är ledig t tisdagen den 10 Januari för på måndagen så har vi studiedag chill ;)men efter själv "cermonin"så fick jag mina betyg sen o fick VG i 2 ämnen, idrott o syslöjd annars så äre G resten fast jag är nöjd med mina betyg :) men aja ska väl ta o börja tvätta av sminket oså ;) o ska vara bättre på att blogga nu här på lovet..!

Puss <33


Gammal bild när man var blond o hade min favvo tröja som mamma har slängt :(<33


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0