Imorron äre JULAFTON!! :D<3

Hej allihopa ;) just nu så städar jag :( men ska börja fixa mig för vi ska åka bort t några o vi ska va där 5 så jag kanske ska börja fixa mig ;) men jag har knappt non julkänsla alls för att snön har ju smält bort oså känns det inte som jul :/ men aja.. o bella du hörde inte av dig :( o nu är du borta i varma spanien <3 saknar dig redan.. men jag kommer troligtvis inte skriva nått imrn för att först ska vi åka t farmor o farfar sen mormor o morfar i fira så kanske inte kmr hem sent oså men jag är lite spänd vad jag kommer att få för julklappar för vissa har jag fcvarit med o bestämt elr mormor säger om vi e ute o handlar kläder detta får du i julklapp haha a men brorsan kom in här nyss o typ vet inte vad kolla bara runt i mitt rum :o ska börja fixa mig nu ;)

Puss <33


På midsommar tänk va tiden går fort :o


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0