Först är man glad sen så ser man en tragisk händelse..-.-

Men iaf idag så fyller min underbara bästavän Gabriella år hon blir FJORTIS (14) :D haha kmr reta henne ass mkt om att hon e fjortis ;) haha nej gmn jag kmr inte göra det o du kmr aldrig att bli en fjortis heller så a ;) oså att det är 2 dar kvar t JULAFTON o imrn så ska vi t rorsbors (rosersberg?) men aja o käka julmat oså ;) men jag bara älskar när pappa kmr hem med thai mat från centrum idag :D då blir jag glad :D men det andra i rubriken vill jag inte ta upp i bloggen för jag vill inte få massa med hat men dom som har samma fb vänner som jag har kanske vet vad jag menar men aja.. -.-' men jag ska väl ta nått o dricka elr nått men jag orkar inte gå ner o hämta :/ slöö jag vet men jag kan kolla om brosan kan ta upp t mig för jag tror att han har kommit hem nu efter derbyt matchen i globen mellan BÄSTA DIF<3 o blää aik.. skriver kanske imrn om jag har tid eftersom idag har ag varit i sigtuna o nere på centrum med mamma :) <33

Puss <333


Grattis igen bff <3 hoppas att du tyckte att det var kul när jag ringde dig idag :D <33


Kommentarer
Bella<3

Tack Bella! <3 Hahahah ser ut som en ko på bilden

2012-01-01 @ 12:21:47
URL: http://bellasnovell.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0