4 månader o 7dar kvar..!!

Bara vissa kanske fattar rubriken men jag längtar sjukt mycket dit iaf..
Men idag så åkte jag o mormor till Nacka Forum o kika o åt där.. men jag tycker Kista e mkt bättre,
men dom som är i nacka forum oftare så kanske det är lättare o hitta bland alla våningar men jag har
iaf fått uppleva att åka dit. Men imrn så ska jag ringa Bella för att hon fyller år då..<3 ska ringa kanske om jag har tid annars blire o bara gratta på fb o twitter men jag o mamma skulle typ åka ner t centrum o typ hämta en
tavla elr nått som dom hade beställd från gallerix. om 3dar så äre JULAFTON :D<3 men aja ska fixa lite grejer nu,
men jag skriver imrn...!

Puss <33



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0