Svar på kommentar!! :D

Från: mini om Blogg paus avslutad!! (förtillfelet) (?):
Det var ett bra inlägg Miss you kommer hem imorgon :)
Då måste vi bara ses


Svar: Tack, saknar dig med :'( Jaa va bra :)
Såklart att vi måste ses har inte träffat dig på
typ 3 veckor så det ska bli najs att träffa dig
igen gmn <33



Hejhej bloggen!!

Idag har jag varit i bogesund med mamma o pappa det ligger i vaxholm.
o badat fast det var jätte mulet så vi åkte hem vid 2 tiden men vi åkte t
arnige t XXL o stadium outlet o kolla ;) sen åkte vi vidare t mormor o morfar,
det var kul o få träffa dom igen :) o imorron kommer min sötnos hem som
ni kanske förstod i kommentaren. tänk snart börjar skolan igen o det vill jag inte :(
vill ha sommar lov :P men det värsta är att det har gått så fort :o drt känns som
om att det var bara non vecka sen man sluta i skolan o nu början man i 9an
ocå :/ nationella prov, gymnasie val, höja betygen oså :o menar då att jag måste
höja mina betyg mkr eftersom jag har G i alla ämnen förutom 2 tror jag :P
o kanske göra läxorna :P men usch jag ska inte börja prata om skolan nu :o
o Bella på onsdag träffas ?? <3 o en sak t JAG VILL ÅKA T GRÖNAN!!
men vi kanske ska åka dit här i veckan :D men ska börja fixa mig e
trött eftersom man blev väckt kl.10 i morse :( men ska försöka skriva imrn oxå :)

Puss <33

Vill tillbaka t ssc, saknar er tjejer <33




Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0