Stan!!

Hejsan!!
Idag så har jag varit inne i stan m mormor.
Först så kolla vi på pridefestivalen osen åkte vi in t
själva stan o fika sen gick vi o shoppa massa kläder ;)
sen åkte vi tunnelbanan t medborgarplatsen sen gick
vi en bit för vi skulle möte mamma, pappa o morfar
på en resturang oså åt vi oså.. sen på vägen hem så
hände lite grejer som e privat o det är inget som jag
behöver nämna här för a elr jag kan säga att jag
tjafsa m min pappa oså men aja får väl göra
som han säger :P men ska väl titta på film elr nått ;)

Puss <33

Kläderna som jag köpte:

ingronera(?) mina fötter:P
Från hm:
Kofta, 4par trosor, bikini överdel o hårbortagnings medel.

Gina: Linne/magtröja tror jag

Dhio: magtröja

(om ni vill veta priserna så kommentera) :D<33


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0