Isabella "sturat" Thysk..

Nu undrar ni varför det står stuart där men det är mitt nya smeknamn som jag har haft ett tag utav min bror :P som e skit jobbig men det ska bli skönt att Sofie kommer hem imrn så slipper man min brosa så mkt tex idag så ritade han på min arm o rygg :o men jag fick ge igen för pappa höl i han o jag tog disktrasan o gnuggade i hans ansikte o armar :P haha jag vet knäppa familjen men man måste ha kul ibland ;) som sakt igår va jag på grönan o ska dit igen om några veckor för att se Eric Saade :D<3 För han kommer t grönan den 25augusti :D o på tisdag ska jag börja träna igen så man är i form t herrljuna lägret 20agusti o skolan börjar den 22augusti o det vill jag inte tänka på men det är sista året på Södervik iaf o det känns skönt men jag kommer att sakna alla i klassen sen men aja det får man stå ut med men vissa ska man hålla kontakten med men det är ju 1år kvar så a.. nej man ska väl ta o titta på non film elr nått ;)

Puss <333


bror min när han sluta i 9an för 3 år sen ungerfär :P
Han ska börja i sista ring ;)<3 Älskar dig fast du kan va jobbig <33


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0