18augusti!!

hejhej !! Idag har jag först lämnat in min mobil på lagning för den var paj :( sen så åkte vi in t stan fast mötte bella på sollentuna o min mamma följde med men hon va iinte med oss men iaf så först gick vi o åt på donken sen så gick vi till kungsan t Ung08 ;) det var sköj :) såg några människor som man kände oså :P nej men jag e dum i hela huvet för jag ska sätta igån min gamla mobil så trök jag på fel knapp så jag har igentligen kunnat haft igång den inne i stan :o Jag e blond !! :( nej men skulle ha tagit bilder men det blev inte så ;) men ni kan få se min tröja :) lägger upp bilder här nerdan :)

Bilden:

Framsidan, har jag tauering o ett klistemärke oxå ;)

Baksidan o det står Bella o inte Ella som det syns :P

O sprid denna videon vidare:


För att få 1D t Sverige ;)<33

Puss <33


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0