Stan :)

Hejsan ! jag har ungerfär precis kommit hem från stan jag kom hem ungerfär en halvtimme sen :P jag var där med mamma o pappa för vi skulle gå på julmarknaden inne i gamla stan som vi brukar göra här vid jul ;) + att jag ska dit på fredag igen men då ska jag åka dit med klassen :P sen så har vi JULLOV på fredag :D och när vi var på åhléns så såg jag en grej o det är bara Marie som vet vad jag såg :$<3 haha ;) men i morron kanske det blir att va m bella (gabriella) men jag vet inte för hon kanske inte vill elr inte kan :P aja ska försöka att skriva oftare men a men jag orkar inte skriva non mer men jag LOVAR att jag skriver här i veckan igen ;)

Puss Bella <333333333

Outfit:

outfit

Linne: gina tricot
Tröja: bikbok
Jeans:Levis                                                                                                                                        

jag



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0