Längtaaaaaaaaaaaar <3

Jag längtaaaaaar sjuk mkt t imorron för då har man bara slöjd först sen blir de Gamla Stan m klassen osen på kvällen så blir det kryssning m BÄSTAVÄN (marie) ;) <3 o jag är fortfarande lite förkyld :( så ingen träning denhär veckan heller :( men nästa vecka måste jag träna innan jullovet o på lovet så blir det gymmet m pappa för att hålla igång m styrka o kondition :)<3 aja idag så hade vi bara vanliga lektioner fram t lunch o då kollade vi på film hela tiden ;) sen t lunch blev det julbord m julmust ;) det var sådär :s sen efter lunch så hade vi vollybolls tunering o jag var tvungen att spela i mix lag asså m killar o tjejer men det var bara mina polare så det gjorde inte så mkt ;P nej men ska väl droga här framför datan o lyssna på spotify :D <333333 puss o kram <3
Jag slutar i skolan imorron :D <333333333333


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0